Kunnen piercings in oren, neus, wenkbrauw o.i.d. helemaal dichtgroeien?

Stel je laat in een onbezonnen bui op jonge leeftijd een neuspiercing zetten, waar je later spijt van krijgt, kan dit gaatje dan ooit helemaal dichtgroeien en dus verdwijnen? Uit ervaring weet ik dat dit met gaatjes in de oren - als dat al mogelijk is - heel lang kan duren: na een oorbelloze tijd van wel 10 jaar, waren ze bij mij nog steeds zichtbaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
23.6K

Het beste antwoord

behalve in de oren groeien piercings delijk snel dicht.
die in mn neus een paar dagen, en zo ook met tong, wenkbrauw & navel, maar dat duurt wat langer.
neus bijna geen litteken, wenkbrauw blijf je altd zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat ligt eraan hoe lang je de piercing al hebt.
Heb je hem nog maar kort, dan groeit ie wel dicht.
Heb je hem al lang, dan duurt het heel lang voor die weer dicht gaat.
En je zult het altijd blijven zien, want je houd altijd een littekentje.
Neuspiercings gaan makkelijker dicht, dan in de oren, met de wenkbrouw weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, maar dan heb je een litteken, zoals bij elke wond...

Maar of het helemaal dichtgroeit weet ik niet, als het gaatje groot is, dan groeit dat niet dicht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had dus in mijn jonge jaren (16) een wenkbrauw piercing laten zetten. 3 jaar geleden heb ik hem er uit gehaald, het is helemaal dicht maar er zit wel een litteken.

Dit zal in de loop van de tijd wel verder herstellen, maar denk wel dat je het altijd blijft zien.