Hoe kan ik duidelijk aan mijn vriend uitleggen dat ik niet wil dat hij morgen gaat werken ?

Ik word dalijk geopereerd. En mag gelijk weer naar huis.Mijn vriend had vrij genomen morgen om mij te helpen met wat dingen te doen omdat ik zelf niet mag/kan lopen morgen. Nu belde zijn baas of hij morgen toch kon komen werken . Mijn vriend twijfelt hier over. Maar ik heb echt zijn hulp nodig. Had hem al duidelijk gemaakt dat ik liever heb dat hij gewoon zijn vrij genomen dag mij komt helpen. hoe kan ik dit duidelijk uitleggen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Laat hem zeggen dat hij toch echt had vrijgenomen tegen zn baas . Misschien is je vriend iemand die moeilijk nee kan zeggen, maar .. dan ga jij nu voor hoor !

Jij zegt gewoon...ik heb je NU nodig en je had het beloofd !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zeggen waar 't op slaat, en er niet om heen draaien.

"Ik wordt dadelijk geopereerd en ik heb morgen je hulp nodig"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig mag je met ontslag uit het ziekenhuis als je bij wijze van spreken net zelfstandig met je ogen kunt knipperen. Natuurlijk kan het allemaal best meevallen maar het kan ook zijn dat je wat extra hulp hard nodig hebt. En vergeet niet dat een operatie ook psychisch heel ingrijpend kan zijn. Het is dan wel erg prettig als je een schouder in de buurt hebt waarop je kan leunen, dan wel uithuilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wyker: stel je niet zo aan! Watje...