kan je een tumor doen weg gaan als je gezonder gaat leven en eten en kan je tumoren ontwikkelen als je door een antibiotica 7 weken diaree hebt gehad

ik heb in augustus een antibiotica pil ingenomen en kreeg na 3 uurtjes enorme diaree die 7 weken aanhield ben in die weken meerdere malen naar de huisarts en huisartsenpost gegaan maar die konden niks voor me betekenen ook had ik tegen ze gezegt dat ik steken voelde in mijn nek en dat mij buik raar bleef doen en dat mijn hele lichaam brandend aanvoelde had echt zoveel pijn kon niet eens voor mijn kinderen zorgen zoon van 10 en dochter van 5 maanden. in oktober werd me keel dik en hoorde ik een knak elke keer als ik slikte nogmaals volgens arts niks ergs had opgezwollen lymfeklieren in mijn nek en onder mijn kin was ook niks ergs volgens arts in januari weer naar huisarts want strottenhoofd werd zo dik en als mijn keel nu dacht hij een cyste te voelen door gestuurd naar ziekenhuis voor echo volgens ziekenhuis heb ik een schildklieraandoening struma niks ergs bloed elke jaar laten onderzoeken ook al zijn mijn waarde nu goed. in maart weer naar huisarts voel slijm vast zitten in keel maar kan niet doorslikken of eruit hoesten ook lijkt het alsof ik verkouden ben maar kan niet meer snotten omdat alles in mijn keel blijft steken ook er kwam melk uit mijn borst en had jeuk en schilvering rondom mijn tepels huisarts dacht aan goedaardige tumor in hersenen waardoor prolactine omhoog zou moeten gaan verder als ik slaap wordt ik soms wakker want krijg echt geen lucht ik loop letterlijk gewoon te happen naar lucht bloed geprikt prolactine was goed doorgestuurd naar internist.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet er dat toe als iemand anders dit heeft ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik vind van wel, dat leest net iets makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is de inhoud van de vraag niet 1000x belangrijker dan het gezeur over interpunctie en hoofdletters.
Kunnen jullie je niet voorstellen hoeveel emotionele moeite het misschien wel niet gekost heeft, het hier te vertellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens!

Antwoorden (2)

Allereerst wat een vreselijk verslag, wat erg voor je allemaal, wat een spanning dag in dag uit.
En juist die spanning kan vanalles bij de mens veroorzaken.
Mogelijk is de spanning, stress dus, de oorzaak van alles, anders hadden ze direct wel iets bijzonders gevonden.
Zijn er abnormale dingen in je gezin, familie, werk of waar dan ook gebeurd?
Waar je nog ontzettend over in zit?
Overlijden van een dierbare?
Ben je getest op een tekenbeet?
De enorme diaree geeft aan dat het met je darmen niet best is en je darmen bepalen voor een groot deel je weerstand, dus gaat het slecht met je darmen, dan gaat het slecht met je weerstand en ben je extra vatbaar voor van alles.
Maar juist door veel stress gaan je darmen achteruit, vaak ook je maag en gal.
Dus dan ook zo af en toe maagpijn,maagkramp, maagzuur, hoofdpijn, misselijk, duizelig en pijn in je nek aan de rechterkant.
gezonder leven kunnen veel problemen voor je oplossen, zelfs soms een tumor, maar het is maar de vraag of je een tumor hebt, dat hadden ze dan toch al eerder gevonden.
Qua leeftijd zit je nog in de kracht van je leven, dus is er nog veel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nare ervaringen allemaal.
Maar als antwoord op je vraag: nee, je krijgt géén tumor door diarree.
En kennelijk zijn er ook geen aanwijzingen voor een tumor, dus ik zou me daar geen zorgen over maken.
Het vervelende is dat de medische wetenschap geen exacte wetenschap is, we weten nog steeds meer niet dan wel.
Dus het zou goed kunnen dat er nog veel onderzocht moet worden, om te kijken wat jouw symptomen veroorzaakt.
Zorg dat artsen je goed uitleggen wat ze denken, wat ze gaan doen en waarom ze iets willen doen - zodat je geen spoken in je hoofd krijgt en jezelf alleen maar overstuur maakt.
Sterkte en beterschap!