Hoeveel straling geeft een laptop af?

Ik tracht zo veel mogelijk straling te beperken. Nu weet ik bv. dat een DECT-telefoon ongeveer 250 milliWatt per m2 geeft en een wlan 100, maar hoeveel straling krijg ik te verwerken wanneer ik aan mijn laptop zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat geeft een gemiddelde laptop ook wel af, echter alléén het modem natuurlijk. Wil je dit niet bv. je werkt alleen over het telefoonnet dan zit voorop een schakelaartje maar lang niet bij allemaal.
Uiteraard staat niets je in de weg om het modem eruit te halen, het zit met 1 stekker vast in het moederbord en een rond stekkertje is de antenne, meestal zitten ze met 2 kleine schroefjes vast.
Gooi hem niet weg: ze passen meestal in alle laptops.