Als je gewoon een licht litteken hebt is er niks aan de hand, maar je kan je litteken ook niet op de huid hebben maar een laagje eronder, bij een ernstige brandwond bijvoorbeeld, dan gaat het wel wat makkelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het littekenweefsel is sterker dan de gewone huid en voelt vaak ook harder en minder flexibel aan. Littekens voelen daarom ook anders aan dan de huid eromheen.