mensen met beugel,, kunnen wel tanden poetsen?? en is de beugel dan wel uitneembaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (4)

Bij een uitneembare beugel kan je het beste je beugel eerst uit doen en daarna je tanden poetsen. ( Vervolgens wel weer in doen ) met een vaste beugel kan het ook gewoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook met een vaste beugel moet je gewoon tanden poetsen.
12 jaar geleden
Mensen met een vaste beugel poetsen gewoon hun tanden. Ze verslijten wel extra veel tandenborstels en gebruiken naast hun tandenpasta, ook nog verplicht mondspoeling om te zorgen dat hun tanden gezond blijven.
Die beugel kan er meestal niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf een beugel een binnen die ik eruit kan halen en een normale ik raad je aan om de binnen beugel eruit te halen en dan tanden te poetsen en met de normale beugel lukt het heel goed hoor.