Wie kent deze nieuwe volume- haarbehandeling?

Er schijnt bij de kapper een nieuw soort behandeling te zijn, die je gedurende ongeveer 8 weken voller en dikker haar geeft.
Het wordt aangebracht als een soort haarmasker, dat een tijdje in moet trekken.
Is er iemand die hier al ervaring mee heeft, en hoe beviel het? Is het de moeite waard, waar heb je het laten doen en wat waren de kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Doet me toch sterk denken aan een ondersteuningspermanent.
Ook wel volumepermanent genoemd.

Wat je dus normaal gesproken zelf zou doen met een krultang iedere ochtend, wordt nu door de kapper gedaan met een langer effect.

Natuurlijk worden je haren niet dikker.
Een haar heeft de dikte die het heeft.
Het lijkt alleen maar voller door het volume.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit heeft niks te maken met permanent.
Wat ik ervan gehoord heb, is dat er een laagje over je haar wordt gelegd, waardoor deze een aantal weken voller en dikker lijkt.
Langzaam slijt het weg.
En ik ben op zoek naar mensen die hier al ervaring mee hebben.