Hoe moet ik mijn haar doen?

Ik heb blond haar met slag erin. Het is steil totdat het wat langer groeit en dan krult het recht omhoog. Meestal doe ik het aan de voorkant een beetje warrig en verder gel ik het plat. Maar dan zit altijd aan de achterkant een pluk overeind... Ik ga binnenkort naar de kapper en ik wil er wat knapper uitzien ^^. Hoe zal ik het doen? Of moet ik gewoon advies vragen aan de kapper?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt je haar opsteken lekker makkelijk en staat altijd leuk. Wil je wel eens iets anders met je haar vraag dan advies aan je kapper die weet hier wel raad mee.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat gaat niet want mijn haar is best lang...

Andere antwoorden (1)

Dat heb ik ook dan moet je water gebruiken en met je vingers bij je kruin en dan je haren de goede kant op doen (als ze naar beneden moeten en jij doet ze met gel naar boven gaan ze terug)