ik heb in mijn slaap een bloedneus gehad is dit normaal?

ik werd wakker en overal was er bloed ook mijn neus zat helemaal onder is dit normaal dat dit weleens gebeurt of is dit ernstig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
68K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ook wel eens gehad. Weet verder niet of het normaal is eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook wel eens gehad,m'n hele kussensloop zat vol met bloed.
Ik schrok me rot,riep gelijk mijn moeder.
Ik lees dat wel meer mensen dat hebben.
Alleen als het regelmatig gebeurt moet je ff naar de huisarts.
Bij een vriend van mij heeft de huisarts een adertje in z'n neus dichtgebrand(klinkt creepy,maar zo heet het),omdat hij het er echt wekelijks last van had,ook overdag.

Het beste antwoord

nee dit is niet ernstig.
als je het niet helemaal vertrouwt kun je altijd bij je huisarts lang. dit is waarschijnlijk gebeurt doordat je op je neus hebt gelegen in je slaap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is niet ernstig. Misschien is je kamer te droog door de verwarming. Hang of zet er een bak water op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit is niet ernstig het kan ook zijn dat je wild draaiden. het kan ook komen door dat het buiten koud is en binnen warm dan gaan je vaten open staan en dan gaat het gewoon makkelijker. maak je geen zorgen maar als het vaker voor komt ga dan wel naar de dokter voor de zekerheid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, kan geen kwaad. Vriend van mij heeft dit ook vaak.