Wees er altijd bij als ze je het drugs geven, vraag ook aan degene hoe je het moet gebruiken en wat mogelijke risico's zijn.

Maar joint roken is al erg slecht...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet hoe het moet gebruiken hoor (:
maar zijn er bepaalde stoffen die mensen er in kunnen doen die erg gevaarlijk zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk daarom rook het bij een coffeeshop. Die veilig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zitten standaard al gevaarlijke stoffen in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet aanstellen roland..
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat andere mensen "gevaarlijke" dingen in een joint mee draaien, maar als je het echt niet vertrouwd zou je de joint uit elkaar kunnen halen en deze goed inspecteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gebeurt veel vaker bij bijvoorbeeld XTC en Cocaïne dan bij wiet. Koop je wiet altijd in een coffeeshop en niet van de straat, zo weet je bijna zeker dat de wiet niet verontreinigd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx daar kan ik wel wat mee.
Nou, het gebeurd niet vaak, maar bij iemand die ik ken is er een keer harddrugs in gestopt (bij wijze van grapje), waar diegene goed ziek van is geworden.

Vroeger werd vast wel eens tegen je gezegd 'neem geen snoepjes van vreemde aan'. Verander 'snoepjes' nu in 'jointjes'.

Ga gewoon naar de coffeeshop raad ik je aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja das wel een goed idee ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plusje bij mij is er ook een keer hard drugs mee gedraaid in een joint vanaf dat moment heb ik altijd zelf gedraaid en gekocht de shop
Volgens de documentaire in de link kan het gebeuren dat ze er lood tussen mengen om de wiet zwaarder te maken, zéér slecht voor de longen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet je alleen zeker als je zelf je joint draait, moet je natuurlijk wel wiet bij een goede coffeshop kopen of zelf verbouwen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je niet weten, je weet nooit wat er allemaal in kan steken. Je kunt het beter niet doen.