Hoe voelt dood gaan eigenlijk aan?

Raken mensen in paniek huilen ze of is er op het laatst een soort overgave daaraan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het zal er aan liggen hoe je sterft. langdurig ziek, verdrinking, moord, vergiftiging, val, hartaanval? bij verdrinking zul je waarschijnlijk voor 200% in paniek zijn tot het moment van bewusteloosheid, zoiets accepteer je niet even toch? geen kick geven als je verbrand? ik dacht het niet. moord die je aan ziet komen, of heb je er niks van gemerkt om dat het rechtstreeks in je hersenen was? een acuute hartaanval? (dat is mischien het makkelijkste als je niet benauwd bent geweest) is natuurlijk allemaal verschillend en je zult je er niet al te snel aan overgeven (m.u.v. langdurige ziekte..) gelukkig weten we nog niet wat ons te wachten staat!! Toegevoegd na 21 uur: als je jezelf er aan overgeeft, beland je in een korte tijd in de fase die hier ook word omschreven na pijn, verdrinking, verstikking enz...

Dat ligt aan je levenshouding. Ga je lekker dan is de dood te vroeg. Gaat het beroerd dan kan de dood verlossing brengen. Zo gok ik (ik ben nog niet dood namelijk!)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100