Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe je wenkbrauwen kleuren voor een natuurlijk resultaat?

Hey,

Ik had even een vraagje.

Ik ben niet tevreden over me wenkbrauwen.
Want ze zijn blond, en daarom zie je ze bijna niet.

Ik heb zwart haar, blonde wenkbrauwen en blauwe ogen (ik heb me haar geverfd).

En ik zou me wenkbrauwen een andere kleur willen geven, maar niet verven.

Hoe doe je dat, en dat het echt lijkt?
En welke kleur is mooi bij zwart haar en blauwe ogen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
571

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De meeste drogisterijen en cosmetica huizen verkopen wenkbrouw poeders. Persoonlijk ben ik ook blond en ik heb bij de bodyshop een hele mooie roodbruine kleur gekocht. Wel iets duurder dan bij de Hema maar heel natuurlijk resultaat. Zit ook in mooi rond spiegeldoosje met borsteltje. Ik ben hier blij mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-

Andere antwoorden (1)

Hiervoor bestaan wenkbrauwpotloden, maar ook wenkbrauwpoeders. Het laatste geeft het meest natuurlijke effect, heel zacht. Je kunt een doosje wenkbrauwpoeder bij Hema kopen. Daarin zitten 3 kleuren, een klein kwastje en een pincetje. Kost een paar euro en doet het goed. Oefen wel een beetje voor je naar buiten gaat, maar echt moeilijk is het niet. Start met de lichtste kleur en als je die te licht vindt, ga dan pas voor een tint donkerder.
Hoe donkerder de wenkbrauw, hoe harder je gezicht lijkt. Ga dus nooit voor zwart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Die poeders zijn inderdaad fijn

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding