Wees blij met zo'n lage onderdruk. Menigeen zal jaloers op je zijn.
In principe geeft dat geen symptomen.
Theoretisch zou je misschien iets eerder flauw kunnen vallen, maar dat hoeft niet.
10 jaar geleden
Ik neem even aan dat je 125/45 bedoelt...
Er kunnen verschillende redenen zijn voor een lage onderdruk; de meest waarschijnlijke is een foutieve meting, zeker las het gemeten is met een automatische meter. Als de meting wel reëel is, dan is dit hoogst waarschijnlijk een waarde, die gewoon bij je hoort.
Een andere oorzaak zouden zijn: een wat te enthousiast behandelde hoge bloeddruk bij iemand met veel atherosclerose.

Op zich is een lage onderdruk niets om u zorgen over te maken, het kan geen kwaad en geeft ook geen klachten. Eventuele duizeligheidsklachten komen van een lage bovendruk, niet van de onderdruk.