ik wil iets van karma in me tattoo verwerken, omdat ik daar sterk in geloof. Hoe ziet het symbool er uit van karma?

Wil het 100% zeker weten dat ik het goede symbool heb, want het is wel een tattoo wat voor heel me leven is. De bijgevoegde afbeelding heb ik al gevonden, maar er staat zoveel op google, dat ik het niet 100% zeker weet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Er zijn heel veel karma symbolen. Een hele universele is het Ying Yang symbool:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yin & Yang*
Powergen
12 jaar geleden
Volgens mij staat dit meer voor evenwicht.
Volgens mij heeft een karma geen symbool. Het is een fictief gegeven.
"Karma" we hebben het woord misschien allemaal wel eens gehoord. Kort gezegd is het een ingewikkeld begrip wat neerkomt op actie geeft reactie. Sommige mensen zijn er bewust mee bezig, de ander zal het aan zijn reet oxideren en doet er niets mee... hoeft ook niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je oogt wat je zaait.