Ik heb pijnsteken in mijn romp. Vooral in mijn ribben. Weet iemand wat dit kan zijn?

Drie dagen geleden kreeg ik opeens een pijsteek in mijn linker ribben. Dat duurde maar tien sec. ofzo. Later kreeg ik er nog een paar. De volgende dag kreeg ik ze weer, maar ook aan de rechterkant. Er zat meestal wel een uur ofzo tussen de steken. Maar nu krijg ik ze wel een paar keer in de tien minuten en ze houden ook langer aan. Het doet erg pijn. Ook aan mijn rug. Heeft iemand hetzelfde en / of weet wat het kan zijn? Ik word er een beetje bezorgd over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee wat dit kan zijn, maar ik raad je aan om naar een dienstdoende huisarts of de spoedeisende hulp te gaan. Iets wat 3 dagen geleden begon en sindsdien eigenlijk alleen maar erger is geworden.. daar moet je naar laten kijken! Beterschap!
Ritsuka
12 jaar geleden
Huisarts

Antwoorden (2)

Ik heb vorig jaar ook last gehad van de zelfde symptomen.
De huisarts vertelde me toen dat er tussen het borstvlies en de ribben zenuwen zitten die klem kunnen komen te zitten. Niks ernstigs, maar laat de huisarts de diagnose stellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het ook gehad met pijn in mijn ribben enzo
is het mer aan dee binnenkant van de ribben dan had je hetzelfde als ik dan heb je iets gekneust ik weet niet meer hoe het heet maar het geneest zelf ik weet nietzeker of dit zo is dus ik zou voor de zekerheid naar je huisarts gaan
ik hoop dat je er wat aan hebt
gr. anke11