Kan het door mijn nieuwe in-ear oordopjes komen dat ik minder hoor??

Dat het oorsmeer naar binnen wordt gedrukt?? Hoor geen piep of zoem ofzo.als ik gaap voelt het alsof mijn oren weer 'open' gaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Als je die keihard zit kun je wel doof worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ze op mijn iPod meestal op de helft of net iets meer. Van het volume. Oordopjes zijn van AKG
paulus811
12 jaar geleden
AKG zijn prima oordopjes. Als je links en rechts omdraait merk je of het aan de dopjes of je oren ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke! Maar minimum wat is dat?? Helemaal uit?? En, tegen de wind in hoor je op 1/3 alleen 'wind' geluiden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke misschien moet ik die grotere plugs gebruiken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@endarmising heb geprobeerd op 1/4 gaat zelfs op de fiets goed!!:) bedankt!!!:D

Antwoorden (1)

Het kan zo zijn dat de oordopjes het teveel aan oorsmeer in je oor drukken waardoor je minder hoort. Koop audispray om je oor te reinigen en daarna gaat er een wereld voor je open.

Toegevoegd na 46 seconden:
audispray is te koop bij de apotheek. Ik gebruik het ook en werkt prima.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ En dank je wel voor de tip!
paulus811
12 jaar geleden
Ik heb ook oordopjes (van Sennheiser) en audispray is perfect om je oren te reinigen. Alleen als het echt vast zit moet je even naar de huisarts om de boel uit te laten spuiten. Dank voor je +