Hoe kom ik van mijn flubber buikje af..?

Ik ben 13 kilo afgevallen, Ik weeg nu 65 kilo en ben 1m62.. Maar nu dat ik ben afgevallen heb ik een beetje een flubberbuikje.. Niet echt dik meer ofzo maar meer een flubberbuikje.. HOe kom ik er vanaf?!

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb geen los vel ofzo..

Toegevoegd na 11 minuten:
Gewoon een klein buikje en als ik er in druk dan is die flubberig!

Toegevoegd na 26 minuten:
Oke.. zeg aub niet dat je me dik vind.. Ben 1m62 en 65 kilo..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 17 jaar oud en in januari word ik 18
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een net buikje hoor. Je mag er trots op zijn.
Zo'n buikje zullen veel mannen sexy vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie Vraag!
+1

Het beste antwoord

Nee hoor, je bent zeker niet dik.

Maar waarschijnlijk ben je voornamelijk door diëten afgevallen. Goed dat dat gelukt is, maar de vorm van je buik is er nu een beetje uit. Daar is prima iets aan te doen, die 13 kilo heb je eraf gekregen dus dat buikje krijg je vast ook zo als jij hem wilt hebben.

De snelste manier met het mooiste resultaat is om er nog een paar kilo af te trainen,
dus niet alleen met diëten, maar ook met fitness.
http://www.slank-en-sterk.nl/

Een ander voordeel daarvan is, is dat je minder snel weer aankomt en dat je per dag meer kan eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Buikwandcorrectie is een optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buikspieroefeningen doen en corrigerend ondergoed dragen.

Toegevoegd na 13 uur:
Waar ik nu ook aan denk is dat je buikje nog vanzelf een beetje kan krimpen. Je bent net 13 kilo afgevallen. Je huid heeft tijd nodig om zich aan te passen. Op jouw leeftijd herstelt de huid zich nog, dus binnenkort wordt je buikje wellicht heel wat strakker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk bestaat je ''flubber buikje'' gewoon uit los vel. Helaas is daar eigenlijk niks aan te doen door zelf iets te proberen. Een buikwandcorrectie zou wel een optie zijn, maar ik zou het lekker zo laten als ik jou was! En als je bang bent dat anderen het zien moet je gewoon denken; Bevalt het je niet? Dan kijk je lekker niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het is geen los vel.. absoluut niet.. alleen als ik erop druk dan is het flubberig..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry! Dat las ik net te laat toen ik op ''geef antwoord'' klikte. Of je word ineens spontaan buikdanseres dan kan je je buikje lekker laten zitten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ahahaha :p
Hierna volgen drie stappen om te volgen die je zullen helpen om overgewicht en het gevaarlijke buikvet kwijt te raken..

Als je serieus bent over afvallen en het kwijtraken van het ‘hoge risico vet’ moet je doelen zetten. Zoek een moment voor jezelf met pen en papier en schrijf alle redenen op waarom je zou willen afvallen. Bedenk daarna alle problemen die je hebt of zou krijgen als je niet zou afvallen en hoe je je daarbij zou voelen. Schrijf dan op hoeveel je wilt afvallen en welke taillemaat je wilt hebben. Zet er een realistische datum bij, wanneer wil je voorgaande doelen bereikt hebben? Lees je notities dagelijks door en stel jezelf voor als je je doelen hebt bereikt. Denk vaak aan dit beeld, zeker op moeilijke momenten en hou het vast in je hoofd.

Als iemand teveel eet van bepaalde voedingsmiddelen en niet actief genoeg is om al de calorieën te verbranden zal die persoon aankomen. Bekijk je dagelijkse dieet eens goed en schrijf op wat je eet en hoeveel. Zoek er de calorieën bij. Als je veel kant en klaar maaltijden of producten eet zou je ook moeten kijken hoeveel vet er in zit. Je zou bij moeten gaan houden hoeveel calorieën je dagelijks binnen krijgt. Als je dit doet en je krijgt teveel binnen kun je aan de hand van je gegevens kunnen zien wat de meeste calorieën levert. Dan kun je daar kleinere porties van gaan nemen of een magere vervanger voor zoeken.

Als je wil afslanken en vet verbranden zal je dagelijks moeten gaan bewegen. Oefeningen zoals sit-ups en crunches zullen je buikspieren wel versterken maar geen vet verbranden. Je buikje en het buikvet gaan daarmee dus niet weg. De beste oefeningen om af te slanken en vet te verbranden zijn cardiovasculaire oefeningen. Je kan bijvoobeeld beginnen met 5 keer per week in een hoog tempo 30 tot 45 minuten te wandelen. Als je gezondheid het toelaat is het beter om hetzelfde te doen maar dan joggen in plaats van wandelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.dieetblog.com/in-3-stappen-je-buikvet-kwijt/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is al dertien kilo kwijt, dus ik neem aan dat ze weet hoe ze af moet vallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je minnetjes hebt gekregen omdat je zijn vraag waarschijnlijk verkeerd hebt gelezen, hij is al afgevallen en wil van zijn "flubberbuikje" af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een zij! Sorry :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij hoeft geen excuses te maken, dat moet ik doen.. Sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft niet joh, hihi :D
Wil je er volledig vanaf dan zul je nog iets moeten afvallen, maar je kunt je buik wel strakker maken door buikoefeningen te doen.

Doe om de dag crunches en sit-ups. Als je zit moet je met je rug recht zitten en spanning op je buik blijven houden, je Buijs Ieren worden dan een stuk sterker en je buikje strakker.

Je kunt ook je bekken iets naar achter kantelen, dan heb je optisch een kleiner buikje, maar je moet niet te ver kantelen anders is het niet goed voor je houding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je krijgt ook zalfjes die de huid strakker maken, er zit cafeïne in. Maar ik weet niet of dit ook helpt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Buijs Ieren is buikspieren.