Hoe vertel dat je verliefd bent op een turk als je vader een Rasist is?

mischien heb ik Rasist verkeerd gespeld, maar ik bedoel dat je turken niet mag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Rascist zijn gaat heel ver, denk bijv. maar aan de Ku Klux Klan in de VS. Ik denk dat je bedoelt dat je vader het niet zo'n hoge pet heeft van de allochtonen in ons land. Om hem te kunnen peilen zou je mss eens een paar vrienden kunnen uitnodigen waaronder jouw vriend.

Je kunt vertellen dat Turken in de geschiedis heel wat genocide gepleegd hebben en nog steeds volkeren als Koerden onderdrukken en pogen te verjagen. Dit moet jouw racistische vader aanspreken.... Misschien vind hij je vriendje dan veel aardiger Een hard antwoord, ik weet het, je speekt dan wel je vader aan op zijn eigen levenshouding. Overigens zijn Turken geen ras,maar behoren tot de blanken, net als wij. Veel valt er wat dat betreft dus niet te discrimineren. Duidelijk wil ik stellen dat ik zelf tegen racisme en discriminatie ben.

zeg het gewoon het is toch jouwn vriendje. Hij heeft gewoon pech. p.s. in de Girlz stond ook een verhaal over hetzelfde, iets om te lezen??

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100