Kan een grijze haar weer je eigen haarkleur worden (zonder dat je het gaat verven)zoja waardoor komt dit dan?

Ik heb 2 grijze haren en bij eentje is het vanaf de wortel tot de helft zwart en daarna wordt het grijs de andere is gewoon grijs.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wist je dat grijs de echte kleur van je haar is. Dus dat grijze gedeelte is je eigen haarkleur. De kans dat het weer bruin wordt is super klein.

Helaas! In grijs haar ontbreekt pigment. Je kunt alleen een grijze haar kleur geven door pigment aan het haar toe te voegen door middel van bijvoorbeeld kleuren..

Het lijkt me dat dat wel mogelijk is. het kan zijn dat de condities in je hoofdhuid tijdelijk weer wat beter zijn zodat het haarzakje weer beter functioneert. Het Engelse gezegde 'to turn grey in one night' mag dan sterk overdreven zijn, maar je kunt door slecht in je vel zitten grijs worden. Dat bij enkele haarzakjes de oude, gezonde situatie zich weer herstelt lijkt me niet onmogelijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100