Met welke Acai Berry producten heb jij ervaring? Op de site http://www.acaiberry.nl zelf staan wat producten, welke raad je me aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb ervaring met Açai bes producten, maar niet in pillenvorm. Ik heb gewoon een verpakking CoolBest vruchtendrank met Açai uit de koeling van de supermarkt gehaald. Hartstikke lekker spul en nog goed voor de dorst ook. Die pillen die trekken me niet zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is lastig antwoord te geven op deze vraag. Ook omdat ik niet weet wat de reden is dat je deze producten wil gaan gebruiken.
Maar algemeen, de Acia Berry is een vrucht met o.a. veel antioxidanten en vitamines. Het is dus bevorderend voor je gezondheid.
Ik neem aan dat je voedingssuplementen hiervan wil gaan gebruiken.
Daar is mijn mening wat minder positief over. Ik vind dat het nemen van extra pillen die je eigenlijk niet nodig heb, sowieso ongezond is. Er is nu nog niks bekend over de negatieve effecten, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Plus dat de supplementen altijd mooier en beter worden lijken, omdat de fabrikant zoveel mogelijk van dat spul wil verkopen.