Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke Acai Berry producten heb jij ervaring? Op de site http://www.acaiberry.nl zelf staan wat producten, welke raad je me aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
435

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb ervaring met Açai bes producten, maar niet in pillenvorm. Ik heb gewoon een verpakking CoolBest vruchtendrank met Açai uit de koeling van de supermarkt gehaald. Hartstikke lekker spul en nog goed voor de dorst ook. Die pillen die trekken me niet zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is lastig antwoord te geven op deze vraag. Ook omdat ik niet weet wat de reden is dat je deze producten wil gaan gebruiken.
Maar algemeen, de Acia Berry is een vrucht met o.a. veel antioxidanten en vitamines. Het is dus bevorderend voor je gezondheid.
Ik neem aan dat je voedingssuplementen hiervan wil gaan gebruiken.
Daar is mijn mening wat minder positief over. Ik vind dat het nemen van extra pillen die je eigenlijk niet nodig heb, sowieso ongezond is. Er is nu nog niks bekend over de negatieve effecten, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Plus dat de supplementen altijd mooier en beter worden lijken, omdat de fabrikant zoveel mogelijk van dat spul wil verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding