Als je elke dag goed traint onder begeleiding.3 a 4 keer per week. En daarbij let je goed op je eten. Na hoe lang zie je dan resultaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus niet elke dag maar 3 a 4 keer per week
Ritsuka
12 jaar geleden
Hangt af van de intensiteit van de training, maar als je goed traint merk je het snel aan je uithoudingsvermogen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
qua gewicht zou je na een week best al een kilo kwijt kunnen zijn, anders wel na 2 weken. Echter op zeker moment komt er een halt aan gewichtsafname, omdat je spiermassa bijkweekt. Dat effect zie je echter pas als je vetpercentage al behoorlijk naar beneden is. Aangezien we niet weten hoe hoog je vetpercentage is, kunnen we niet voorspellen, hoe lang dat gaat duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, bovenstaande per ongeluk als reactie geplaatst, kopie gemaakt naar antwoorden.
Cryofiel
12 jaar geleden
Na hoeveel tijd je resultaat ziet, hangt ervan af welk resultaat je wenst. Wil je sterker worden?
Meer spiermassa kweken (body building)?
Je uithoudingsvermogen verbeteren?
Afvallen?
Sneller kunnen rennen?
Beter kunnen treffen (bijvoorbeeld bij basketball)?
Iets anders? Zolang je niet vertelt WELK resultaat je wenst, is deze vraag niet te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afvallen& strakker worden

Antwoorden (1)

qua gewicht zou je na een week best al een kilo kwijt kunnen zijn, anders wel na 2 weken. Echter op zeker moment komt er een halt aan gewichtsafname, omdat je spiermassa bijkweekt. Dat effect zie je echter pas als je vetpercentage al behoorlijk naar beneden is. Aangezien we niet weten hoe hoog je vetpercentage is, kunnen we niet voorspellen, hoe lang dat gaat duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet ook niet hoe hoog, ik denk gemiddeld. Zie je bij de kerst al verschil denk je. Ik heb nu geen overgewicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je traint om spiermassa te kweken, moet je met kerst zeker resultaat kunnen zien. een truukje is om de omvang (in milimeters) van de lichaamsdelen (bovenarm, dijbeen, etc) die je traint te meten, en dat bij te houden, je kunt daarmee mooi het resultaat van je training volgen!
Ritsuka
12 jaar geleden
Je kunt beter met een meetlint gaan werken inderdaad, weegschaal is onnauwkeurig.
Zeker als je krachttraining doet (aanrader) zegt de weegschaal dat je zwaarder bent, terwijl je er slanker en strakker uitziet.