Is het raar dat ik maar aan een kant rillingen krijg op mijn hoofd?

Als je het koud hebt of iets mooi vind dan krijg je van die rillingen op je rug, nek of hoofd. Maar bij mijn hoofd gebeurt dat alleen exact op de rechterkant. Is dit normaal of...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of het normaal is weet ik niet maar ik heb hier ook last van en ben al een tijdje op zoek naar een verklaring maar heb die nog niet gevonden

Antwoorden (1)

nee, dat is helemaal niet raar, dat heb ik ook wel eens, dat is gewoon een spiertje in je hoofd die je af en toe kan voelen.