Naar welke pil kan ik het best overstappen?

Ik slik nu al jaren (sinds mijn 12e) ethinylestradiol/levonorgestrel 0,03/0,15 dit heet volgens mij mycronigon 30. Ik heb nu denk ik last van allerlei bijwerkingen zoals vermoeiend en lager libido en ga zo maar door. Ik wil nu een lichtere pil en denk dat dit de oplossing is. Alleen welke lichte pil kan ik dan het best nemen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
ronron1212
7 jaar geleden
Ga even bij je huisarts langs.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoi, ben ik al geweest maar ze wilt er eigenlijk niks aan doen en mij naar een psycholoog laten gaan, vind ik nergens over gaan. Maar wss krijg ik deze versie maar dan de 20
Cryofiel
7 jaar geleden
Dan heb je dus toch nog een lichtere pil...

Antwoorden (1)

Ik neem Zoely en heb nog nooit bijwerkingen gekregen, is een zeer lichte pil. Maar het is echt van persoon tot persoon afhankelijk wat geschikt is voor jou natuurlijk, alleen deze heeft mijn huisarts me voorgeschreven omdat ik altijd al erg gevoelig ben geweest voor bijwerkingen en alleen deze kan ik (héél) goed verdragen.