wanneer stopt de witte vloed?

Ik heb al eerder een vraag gepost over witte vloed, waar ik deels nu een antwoord op heb gekregen.
even wat extra uitleg:
Ik ben ongeveer een half jaar ongesteld en 14 jaar oud.
en heb last van witte vloed in mijn onderbroek, vaak zelfs zo erg dat het doorlekt, het is heel erg beschamend!
Vaak durf ik me niet meer om te kleden bij gym omdat ik dan denk dat de anderen meiden het zullen zien?
Wanneer stopt dit?, want niet iedereen heeft dit denk ik?

Toegevoegd na 14 minuten:
ja, ik gebruik inlegkruisjes hiervoor, maar dit wil ik niet heel mijn tienerleven doen.. dus nogmaals de vraag:
hebben anderen meiden van mijn leeftijd dit ook???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Inprincipe is dit bij iedereen anders, bij sommige mensen stopt het op hun 30e en bij sommige op hun 18e. De een heeft het ook erger dan de ander. Gebruik je wel een inlegkruisje? Want dan lekt het als het goed is ook niet door
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is vervelend. En eigenlijk is het gebruik van een inlegkruisje niet zo goed, het kan het probleem verergeren.
Wat je kan proberen is bij de drogist ph regulerende zalf halen. Dat staat vaak bij de vrouwelijk hygiene producten.
Dit herstelt de ph waarde in de vagina.
Baat het niet, schaadt het niet.
Ook het dragen van katoenen ondergoed en wassen met alleen water!