Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer word je moe met de ziekte Pfeiffer?

Een vriendin van mij heeft Pfeiffer. Ze heeft keelontsteking gehad, heeft bloed moeten prikken en toen werd er vastgesteldt dat ze Pfeiffer had. De keelpijn was dus door Pfeiffer veroorzaakt. Mijn vraag is nu: Wordt ze nu nog moe (en zo ja, wanneer?) of blijft het bij die keelontsteking die nu al weer over is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
873

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het hoeft niet dat ze er moe van wordt, maar meestal treed de vermoeidheid op gelijk na de keelontsteking.
Deze vermoeidheid kan erg varieren, van een week tot een aantal maanden
Beterschap voor je vriendin!!
PS: veel mensen maken een infectie als pfeiffer door zonder dit te merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het zelf gehad ,en ik was ernstig vermoeid terwijl ik van nature een energiek persoon ben,ik wist niet wat het was om moet te zijn,ik sliep zo veel.Uiteidelijk heb ik ruim 4 maanden aan moeten tobben en na een half jaar was ik redelijk de oude.Bij mij waren mijn klieren opgezet.Daar mee ben ik naar de dokter geweest.En toen bleek dat ik pfeiffer had.sterkte er mee!Het kan zijn dat het bij ieder mens ander uit,maar dat weet ik niet zeker .Dar zou je aan de dokter moeten vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toen ik pfeiffer had werd ik eerst ziekjes, dus keelpijn opgezetten klieren ect, 3 dagen later kon ik niet mer uit bed en lag ik te ijlen van de koorts, dit heeft echt heel labg geduurt, ik ben langer dan een half jaar moe geweest en 3 maanden echt ziek waarvan 2 weken uitgedroogd in het ziekenhuis gelegen.
het is echt vreselijk, maar gebeurt je maar 1 keer. ik zou niet drinken uit het zelfde glas of als het --je vriendin-- in niet zoenen want het slaat zo over.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
27 dgn :-))

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding