Ik ben op zoek naar goede ervaringen van wellnesscentra om zo een ontspannend verjaardagscadeau te kunnen geven aan mijn vriend. Help?

Hij wil altijd nog is naar een spa of wellnesscentrum om daar verwend te worden, ik wil hier graag als bonus een hotelovernachting of misschien twee aan vast plakken voor de rust in zijn hoofd! Wie heeft er goede ervaringen met wellness arrangementen van hotels of iets dergelijks? HELP MIJ!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

In grand hotel huis ter duin (Noordwijk aan zee) zit een welness centre! Daar kun je dan dus meteen overnachten en een lekkere strand wandeling maken! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Thermae 2000 in Valkenburg kan je ook overnachten. Daarbij is het in zuid Limburg ook erg mooi om te wandelen. Op de site van hun kan je zien wat er allemaal te doen is. Het is daar echt genieten in een zeer mooie omgeving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg lekker is Spa Zuiver in Amsterdam. Als je entree betaalt kun je onbeperkt gebruik maken van diverse sauna's, Turks stoombad, kruidenbad, infraroodsauna etc. Ook kun je behandelingen boeken, zoals sportmassage (misschien iets voor je vriend?), algemene massage, hamam, hotstonemassage, gezichtsbehandeling kort of uitgebreid etc.
Je hebt boven een hele luxe rustruimte met verwarmde waterbedden en daar kun je drinken met lekkere hapjes bestellen. Beneden is er een restaurant waar je goed kunt eten, luxer (à la carte) of wat gewoner. Ook is een lunchbuffet bijboeken mogelijk, daar is echt volop keus (warme en koude dingen, broodjes, salades, soep etc.).
Je kunt er echt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat heerlijk ontspannen en je heerlijk laten verwennen d.m.v. diverse behandelingen. Het is best wel prijzig maar ja voor welness moet je iets over hebben is mijn mening.
Je kunt ook een hotelkamer bijboeken.

Ik ga binnenkort naar A-Style beautyfarm in Nieuwegein, daar kun je niet overnachten maar daar kun je wel een privésauna bijboeken en daar betaal je een arrangement dus in de prijs zit entree en een aantal behandelingen. Je kunt ook een M/V (man/vrouw) arrangement boeken met van alles en nog wat erbij. Volgens mij kun je ook alleen met hem in 1 ruimte een behandeling krijgen, dus zonder anderen erbij. En als je dan ook een privésauna boekt heb je helemaal lekker een rustig dagje samen.
Ik denk dat dit ook een prima alternatief is! Heb heel veel positieve reacties gelezen.
Veel plezier en succes met zoeken!