Kan je kiespijn krijgen na het zetten van een witte vulling?

Ik heb vorige maand wortelkanaalbehandeling gehad en had een voorlopige vulling. Doordat men tand hol is is er een stuk afgebroken. Gelukkig werd dinsdag men uiteindelijke vulling gezet. Sinds een paar uurtjes merk ik een pijn in men tanden. Ze heeft de tand ervoor ook gedaan wegens een klein gaatje. En nu heb ik aan die 2 tanden een soort van zeurende pijn die wat uitstraalt naar kaak. Ze heeft ook tandsteen weggedaan en gepolijst.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
2.7K

Het beste antwoord

Voordat mijn tandarts een oude vulling verving voor zo'n nieuwe witte waarschuwde ze al dat er een drukkende pijn door zou kunnen ontstaan. En ik bleek ook een poos gevoelig voor koude dranken en etenswaren te zijn. Maar dat ging vanzelf weer over. Langzaamaan ebt het weg, tot je er geen last meer van hebt.
Het is dus inderdaad normaal bij een witte vulling.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank voor je antwoord!