Hoe slank ik mijn benen af?

Ik ben een meisje van 17 jaar. Ik ben 1,56m groot (of klein) en weeg 54kg. Dit is voor mijn leeftijd oké, maar voor mijn lengte valt dit een beetje tegen. Ik zou graag naar de 50 gaan, want het is moeilijk voor mij om jeans te vinden waar ik makkelijk in pas omdat mijn bovenbenen wat breder zijn. Ik zou daarom graag mijn benen willen afslanken. Heeft iemand hier een idee voor? Iemand anders dit probleem al eens gehad? Bedankt voor de moeite alvast!

Weet jij het antwoord?

/2500

Je gewicht (BMI) is prima, dus ik zou niet afvallen. Je bent inderdaad vrij kort en daar is weinig aan te doen. Wat je het beste kan doen is je broeken een maat groter (in de lengte en/of breedte) te kopen en vervolgens naar de kleermaker te gaan om te zorgen dat het overtollige deel wordt ingenomen. Wat je ook kan doen is naar de kleermaker gaan en aangeven dat de broek niet helemaal goed past bij de benen, soms kunnen ze ook nog wel de broekspijpen ietsjes verbreden.

Het is belangrijk om gezond af te vallen. Ik verwijs je door naar een boek dat mij heel erg heeft geholpen, het geeft aandacht aan veel verschillende problemen zoals ook jouw probleem. Succes!

Bronnen:
http://www.paypro.nl/producten/Het_Mentale...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100