Doet een tatoeage op je buik pijn? En hoeveel kost een gemiddelde buik tattoo ongeveer?

Wat is pijnlijker, buik tatoeage of navel piercing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Het ligt eraan, watvoor buik je hebt. Over het algemeen valt de buik wel mee. De plekken waar je huid dunner is, doen meer pijn, zoals je polsen, enkels etc.

De prijs hangt er echt van af wat de grootte van de tattoo is, de kleuren, de moeilijkheid zegmaar en natuurlijk ook door wie het gezet moet worden.

Een tattoo op je buik is niet te vergelijken met een navel piercing. Met de tattoo is het wel zo, het duurt langer en is wat pijnlijker, maar als hij er eenmaal zit heb je er na een week geen last meer van. Een navel piercing is snel gezet, heb er zelf geen maar van vriendinnen weet ik dat het snel ontsteekt, dat je soms blijft haken aan een truitje en dat je er langer last van hebt.