Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor leuks kan je doen wanneer een stel 50 jaar getrouwd is?

Een leuk iets waar je naar toe kunt met de hele familie (tantes, ooms, kleinkinderen enzovoort.)· Weet iemand een leuk iets om te doen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het moet de hele dag duren en als het kan ook een nachtje maar dat moet wel een goeie prijs hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn schoonouders hebben de hele familie een nachtje meegenomen naar Preston Palace. Daar was van alles voor iedereen te doen, en het is er ook een mooie omgeving.

www.prestonpalace.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Met de hele familie een golf lesje doen, dat is wat wij deden toen m'n oma 86 werd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een barbeque geven?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar de winter efteling.. erg mooi en leuk voor t hele gezin.. kinderen kleinkinderen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met iedereen gaan wokken! harstikke gezelig!
en misschien daarvoor gaan golven wat de persoon boven mij zegt ! dan heb je een leuke dag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oud hollandsche spelen (echt iets voor alle leeftijden, klinkt oudbollig maar is echt heel leuk), met een hapje na afloop. http://www.deharmonie.nu/index.php

Moorddiner (even googelen en je hebt er gelijk een stuk of tien)

Historische driehoek http://www.museumstoomtram.nlJe kan ook op de trein dineren. Is wel duur maar ook heel apart.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens kan je oudhollandse spelen door heel nederland doen. Dit wat toevallig degene die wij hebben gedaan toen mijn ouders 40 jaar getrouwd waren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont maar in houten kan je heel leuk onbeperkt brunchen voor 25 euro pp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding