hoi beste, door een ongeval heb ik op mijn geslachtsdeel (mannelijk) plaatsen waar het zo diep beschadigd was dat er geen kleur meer opkomt

ik zou graag terug een egale penis hebben, het mag bleek zijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Dan zit je niet goed hier, dan moet je toch naar een medicus...

succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht kan een plastisch chirurg je hiermee het beste mee helpen, heb er zelf geen meer op voorraad.

Functioneert je "big ben" overigens nog wel of heb je vooral problemen met het pigment dat weg is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vriend van mij heeft ook pigmentloze stukken huid op zijn penis. Hij heeft er nooit een probleem van gemaakt - "is nu eenmaal zo", zei hij.

Als jij er wel een probleem mee hebt, kun je het beste bij een plastisch chirurg vragen of een huidtransplantatie of een bleekbehandeling van de "goede" stukken huid mogelijk is. Of nog iets anders waar geen GV-er aan denkt, maar een goede plastisch chirurg wel.

(En bedenk, de meeste plastisch chirurgen houden zich bezig met reparaties van "verminkte" lichaamsdelen, en nauwelijks met facelifts, oorlelcorrecties en borstveranderingen.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat t iets is waar alleen jijzelf mee zit,kan me niet voorstellen dat degene waar je sex mee hebt daarmee kan zitten...ik weet wel dat "tatoo bob" wonderen verricht op dit gebied..of hij dit eerder op iemands geslachtsdeel heeft gedaan weet ik niet.maar misschien is t mogelijk met verdoving...ik zou in ieder geval daar even vragen..

Toegevoegd na 6 minuten:
wat ik wel weet is dat hij groote wijnvlekken en pigment "afwijkingen" in mensen hun gezicht en hals etc. Egaal heeft ingekleurd.en t zag er echt goed uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat als je altijd een egale penis hebt gehad dat je graag dat terug wil. Echter denk ik wel dat wanneer hij verder goed functioneert, en het dus alleen om wat kleurverschillen gaat, je er niet zo veel last van zou moeten hebben.
Natuurlijk wil iedereen er op zijn best uitzien, maar je penis is niet dagelijks door iedereen zichbaar. Als je een partner hebt kun je misschien eens vragen of zij (of hij) er problemen mee heeft.
Verder lijkt het me niet zo'n heel groot probleem, omdat je er niet voor wordt nagekeken (zoals bv bij brandwonden in het gezicht).
Maar mocht je er echt veel (emotionele) problemen mee hebben, praat dan eens met je huisarts. Grote kans dat wanneer je er veel last van hebt, dat hij je kan doorsturen naar een plastisch chirurg of misschien een andere behandelaar. En als het gaat om emotionele problemen krijg je het misschien ook nog vergoed ook...

In ieder geval veel succes.

PS mij zou het helemaal niet zo veel uitmaken. (Ik ben een vrouw)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet maar zo denken, als hij erin zit zie je er niets meer van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat m tatoeeren