is het erg als je vocht hebt in je bot??

is het erg als je vocht hebt in je bot. ik ben trouwens 11 jaar oud en heb een dikke rode voet en heb een MRI scan gedaan en de dokter zei dat ik vocht heb in de bot. is dat erg en wat is het??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je jeugdreuma?

Antwoorden (1)

Dat heet een botoedeem en is te vergelijken met een "blauwe plek in je bot". Gaat meestal wel over, veel rust, over de tijd die het genezen duurt, kan ik hier zo weinig van zeggen. Je voet zal nog wel eens onder de MRI gaan en dan kan er meer gezegd worden.

http://www.knie.nl/lotgenoten/toonbericht.asp?M_ID=2044
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ook gewrichtontsteking. kan het niet daar door komen??