"Contactlenzen worden toegepast bij personen van elke leeftijd. Soms zelfs bij hoogbejaarden, maar ook wel bij baby's van enkele maanden oud."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Babys? Wtf 0.o

Andere antwoorden (3)

Daar is geen leeftijdsgrens voor.

Zolang je ogen het aan kunnen en je in staat bent om goed voor je lenzen te zorgen kun je ze dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lenzen drijven gewoon op je ogen en daardoor maakt het dus niet uit op welke leeftijd je het draagt. Op erg hoge leeftijd zijn je ogen nog steeds vochtig dan als kindszijnde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als mensen tegen de middelbare leeftijd aanlopen, hebben ze steeds vaker een leesbril nodig.
velen vinden dat teveel gedoe, en besluiten op bril met leesgedeelte over te stappen.
mijn opticien gaf me de mogelijkheid om 1 gewone lens te dragen, en 1 op leessterkte.
dat zou vrij snel wennen, maar ik werd al draaierig bij het idee.
Rieneke1