ik heb gister het voorvelletje van me penis achter me eikel geschoven maar nu doet het een beetje pijn is dit normaal?

Of is het gewoon dat het nu iets gevoeliger is en dat ik er aan moet wennen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet eraan wennen. Het is altijd wat gevoelig.

eigenlijk zou je dit elke dag moeten doen als je hem schoonmaakt, en dan weer terugschuiven. als het pijn doet, kan het zijn dat je het niet goed genoeg schoongemaakt hebt. (vooral geen zeep gebruiken)

Het is het stukje huid (lid) wat iets losser geworden is. Niks om je zorgen te maken, klein hypo-allergene créme opsmeren en binnen een paar daagjes hoort het weer ok te zijn.

Als het pijn blijft doen wanneer je je voorhuid naar achteren schuift, kun je je huisarts vragen om een verwijzing naar een uroloog. Die kan het losmaken van je eikel, zodat je er geen last meer van heb. Het is maar een kleine ingreep en het is ook geen besnijdenis. Je moet wel onder narcose, maar je mag dezelfde dag naar huis.

je huid heeft mischien[weet niet of je je penis voor andere dingen als plassen gebruikt]jaren aan je eikel vastgeplakt gezeten. en door het naar beneden trekken komt het los vooral blijfen doen, maar blijft de pijn meer dan 3 a 4 dagen aanhouden, dan kun je beter ff naar de huisarts gaan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100