Hoe zorg je dat je sneller borsthaar krijg?

Ik ben een jongen van 18 (bijna 19) en heb nog helemaal geen borst en buikhaar, terwijl mijn klasgenoten dit allemaal al wel hebben. De een meer, en de ander minder.
Vooral bij het omkleden bij de sportlessen schaam ik mij enorm. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit bij mij sneller komt? Ik heb wel veel arm en beenhaar, en borsthaar zit ook echt in de familie. Hoe krijg ik dit sneller? Alle reacties zijn welkom!!

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.1K

Antwoorden (5)

Er is geen enkele gezonde manier waarop jij sneller borsthaar krijgt. Je kunt wel in de weer gaan met hormonen, maar dit is zeker niet aan te raden.

De meeste vrouwen, overigens, houden helemaal niet van borsthaar. Kijk eens naar de meeste mannelijke modellen, je komt er vrijwel nooit een tegen met een lading borsthaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt speciale groeicrème daarvoor kopen op de zwarte markt in Beverwijk. Je kunt een klein potje al voor 50,- verkrijgen. Het lukt ook met urine, maar dat is goor en dat wil je denk ik niet. Je kunt ook pindakaas op je borst smeren, daar moet je mee slapen en dan heb je wat meer borsthaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke er is eigenlijk wel een manier, je lichaam heeft van zichzelf kleine korte haartjes. Overal.

Als je deze scheert, groeien ze weer terug, hoe vaker je scheert, hoe dikker en langer ze terugkomen.

Je kan het vergelijken met je oksels scheren. Denk maar eens in dat op het begin die haren vrij dun zijn, en dat ze na een tijdje terugkomen als stoppels, en dikkere haren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ze groeien echt niet dikker en langer terug, dat is een hardnekkig misverstand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het haar wordt niet dikker van scheren, je scheert de punt eraf, daardoor krijg je stoppeltjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd. Er zijn mensen, waaronder mannen, die allerlei middeltjes kopen om een kaal hoofd te bestrijden. Daar helpt echt geen scheren aan!!
eroverheen scheren desondanks heb je geen borsthaar al is het minimienie gewoon scheren heb gehoord dat je door vask scheren snellere haargroei krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het Austin Powers