tintelende gevoel in mijn been hoe kan dit??

laatst was ik aan het sparren met een vriend en opeens bloktte hij met zijn knie mij high kick en vervolgens raakte hij mij op mijn scheen.
ik heb nu erg last al 3 dagen geleden gebeurt. kan wel lopen en rennen met pijn.ik zit nu rustig en heb een tintelde gevoel in mijn voet wat kan dit zijn? is er mischien iets gescheurd of geneest mijn voet??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt gewoon een flinke klap gehad tegen je scheen en daardoor is er misschien een zenuw geraakt. Daardoor gaat je been tintelen en krijg je natuurlijk ook pijn. Probeer eens een handdoek met ijs op de pijnlijke/ tintelende plek te leggen. Je kunt het nog een tijdje aankijken en als je het niet vertrouwt even langs de huisarts gaan.