Ik heb langs beide kanten onder mijn schouders iets zwarts en het voelt aan als zand . Weet iemand wat het is . ( vuil is het niet ) ?

Ik heb sinds een maand iets zwart aan mijn schouders . Het voelt aan als zand . Ik doe sinds jullie ook aan gewichtheffen met 4 kilo losse gewichten ( ik ben 13 jaar ) . Weet iemand wat dit is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar heb je een soort van eczeemvlekje dat een beetje grijs eruit ziet? Ik heb dat ook in mijn nek, door mijn (echte zilveren) ketting. Het lijkt alsof je je niet goed hebt gewassen. Misschien komt je huid onder je schouders (ik kan me niet precies voorstellen wat je nu bedoeld) in aanraking met de gewichten, die zijn vaak ook van ijzer/metaal en waarschijnlijk reageert je huid erop?
Wat bij mij helpt is gewoon een aantal keer met een wat ruw washandje of handdoek over het plekje gaan, dan gaat het er vanzelf af alsof je aan het vervellen bent. Dit kan je ook eens proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt haar in je oksels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, daar dacht ik ook gelijk aan. Stoppeltjes.