waarom heb ik nog geen heupen?

ik heb namenlijk heen heupen.. ik ben al 19 jaar en mijn vriend heeft er iets van gezegt en nu maak ik me erge zorgen ik zie veel meiden die mooie ronde heupen hebben :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lengte/gewicht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iedereen heeft heupen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet zo aardig van jouw vriend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vriend aan de kant doen en gelukkig zijn zonder heupen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dan ben je dat fijne vriendje niet eens waard, wat een mafkees zeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees je zin nog eens na, Maris ;)
Kimath
12 jaar geleden
je hebt vanaf je geboorte al heupen, anders zou je niet kunnen lopen wegens het ontbreken van botten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol @ maris
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stel bij deze even voor dat je vanavond bij je vriend als hij op de bank zit, even iets langer naar zijn hoofd kijkt... een vervolgens opmerkt dat het haar zijn zijn kruin wel dun begint te worden..

Antwoorden (6)

Waarom je ze niet hebt?
Alle lijven zijn anders. Borsten billen heupen, de een is ruimer bedeeld dan de ander. Hier die je niets aan. Ik kan me niet voorstellen dat vriend niets heeft waar jij minder blij mee bent.(ik zou al niet blij zijn met zo'n opmerking)
En die meiden met die mooie ronde heupen zijn misschien wel jaloers op jouw heupen.
maar het laatste wat je moet doen is je zorgen maken om je heupen, want dat heb je blijkbaar al 19 jaar niet gedaan, dus waarom nu wel.
anneliez
12 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk wel heupen, alleen niet zo breed. Dat is gewoon jouw lichaamsbouw en daar is niks mis mee. Het kan zelfs erg sexy zijn hoor!
En als je vriend er problemen mee heeft, dan zijn er genoeg jongens over.
Maar kijk eerst eens in de spiegel en vraag je af wat er eigenlijk mis mee is. Ik vermoed dat er namelijk helemaal niks mis is met jouw heupen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoelde die vriend dat niet als een grapje?
Poging lollig te zijn?
Ik had vroeger een vriendje en die had het over mijn "korte dikke pummelpootjes".
Klonk nog grappig ook, uit zijn mond.
Dus misschien moet je het niet zo serieus nemen.

Er zijn genoeg meiden die veel van hun heupen kwijt zouden willen.
Die vinden dat ze een dikke kont hebben.
En die zijn weer jaloers op jouw figuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vriend is een klootzak trek je niks van hem aan en probeer je te concentreren op de delen van je lichaam die je wel mooi vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ECHT heupen hoor, anders kon je niet lopen

Wat je natuurlijk bedoelt is waarom ze minder breed zijn...

Dat is denk ik gewoon je bouw, en als je met 19 nog redelijk slank in de heupen bent dan zal dat denk ik niet meer HEEL erg veranderen.

Hopelijk ben je daar toch blij mee dan, ONDANKS de opmerking van je vriend. Jou staan broeken waarschijnlijk helemaal geweldig, en veel "breed-bil dames" willen graag met je ruilen

Dat kan alleen niet dus iedereen moet gewoon leren leven met wat hij heeft.

Op je 19de ben je grofweg uitgegroeid, je ziet soms vrouwen waar de borsten nog wat groter worden en evt de heupen iets, vooral na het krijgen van een kind maar veel is dat niet
amigo
12 jaar geleden
Je hebt sowieso heupen. Iets waar jij niets aan kan doen, moet je jezelf juist niet onzeker door laten voelen, want je kunt er niets aan doen! Jouw vriend moet je nemen zoals je bent, als je het niet als prettig ervaart kun je dat tegen hem zeggen en het hem uitleggen wat het met je doet. Kijk eens niet naar andere meiden, maar kijk eens in de spiegel en wees trots op het meisje dat je ziet.

Zoek een mooi punt bij jezelf en focus je daarop, dat zal vast een beter gevoel geven. Love yourself, nobody is perfect