Ik schaam me om voor mijn vriendinnen omdat ik een vriendin heb.Wat moet ik doen?

Help me en geef me meer tips.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (7)

Je bent dus bi of lesbisch, echte vriendinnen accepteren dat gewoon dus niks om je voor te schamen.

Accepteren ze het niet weet je ook dat het geen goede vriendinnen zijn en dan kun je betere vriendinnen zoeken. Heeft je vriendin geen leuke vriendengroep?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft je niet te schamen blijf gewoon jezelf.
Als jou vriendinnen jou waarderen en respecteren zullen ze hier geen moeite mee hebben.
12 jaar geleden
Heerlijk jezelf blijven .
Als jij je schaamt dan is dat vanwege de reacties die je verwacht van je vriendinnen , maar daar heb je niet zoveel aan , jij moet gelukkig zijn in je relatie en anno 2011 is het echt wel zo dat je vriendinnen er niet raar van opkijken , en anders is dat hun probleem , je moet je nooit anders voor doen dan dat je bent , wordt je ongelukkig van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom schaam je je? Er is toch niks mis mee dat jij op vrouwen valt. En als zij echte vriendinnen zijn, zouden ze dat moeten begrijpen.
Waarschijnlijk maak jij het veel erger dan het is en hebben je vriendinnen er gewoon vrede mee.
Ga eens met ze praten hierover en zeg dat er verder niks aan jullie vriendschap zal veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heteroseksuele mannen hebben ook gewoon normale vriendinnen zonder seksuele gevoelens.
En vrouwen(hetero) hebben vaak ook gewoon mannelijke vrienden ook zonder seksuele gevoelens.

Ik weet niet of je ooit american dad gekeken hebt maar de geburen van het hoofdpersonage zijn homo stan en andere mannen van de buurt gaan ook om met deze mensen als vrienden..

De maatschappij is zo geevolueerd dat homosexualiteit geaccepteerd is en ik weet zeker als het je echte vriendinnen zijn ze dit accepteren. Als ze niet kunnen accepteren dat je homo of bisexueel bent dan is dat maar zo. Dan zijn ze het niet waart om je vriendinnen te zijn het is tenslotte wie je bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaam je niet voor wie je bent, anders verloochen je je vriendin. Jij bent jezelf en dat moet je blijven. Als een ander daar vreemd over denkt is dat hun probleem. Maak het dus niet jouw probleem. Het speelt zich in hun hoofd af en zij moeten er dus op hun manier mee om zien te gaan. Jij moet dus niet voor hun gaan denken of invullen wat ze kunnen denken, Ten eerste denk je zelf altijd veel negatiever dan de realiteit zal zijn. Ten tweede gaat het om jouw geluk en wie jij bent.Dat is niet iets om je voor te schamen, dat is om trots op te zijn. Eigenlijk hou je door jouw manier van denken in stand dat er anderen anders kunnen denken, want je doet het namelijk zelf ook. Doorbreek die taboe en laat vol trots met opgeheven zien waar jij nou echt gelukkig van wordt. Zie jezelf als een voorbeeld en maak daarmee de weg nog verder open voor al die andere meisjes die met dit gevoel zitten.
Kijk alleen al naar de reacties die je hier krijgt. Er zit er nog geen 1 tussen die jouw angst bevestigt, iedereen staat achter je en ik ben er zeker van dat jouw vriendinnen dat ook zullen doen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon de waarheid zeggen misschien is er tussen je vriendinnen nog wel een met het zelfde probleem