Ik schaam me om voor mijn vriendinnen omdat ik een vriendin heb.Wat moet ik doen?

Help me en geef me meer tips.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je bent dus bi of lesbisch, echte vriendinnen accepteren dat gewoon dus niks om je voor te schamen. Accepteren ze het niet weet je ook dat het geen goede vriendinnen zijn en dan kun je betere vriendinnen zoeken. Heeft je vriendin geen leuke vriendengroep?

Heerlijk jezelf blijven . Als jij je schaamt dan is dat vanwege de reacties die je verwacht van je vriendinnen , maar daar heb je niet zoveel aan , jij moet gelukkig zijn in je relatie en anno 2011 is het echt wel zo dat je vriendinnen er niet raar van opkijken , en anders is dat hun probleem , je moet je nooit anders voor doen dan dat je bent , wordt je ongelukkig van

heteroseksuele mannen hebben ook gewoon normale vriendinnen zonder seksuele gevoelens. En vrouwen(hetero) hebben vaak ook gewoon mannelijke vrienden ook zonder seksuele gevoelens. Ik weet niet of je ooit american dad gekeken hebt maar de geburen van het hoofdpersonage zijn homo stan en andere mannen van de buurt gaan ook om met deze mensen als vrienden.. De maatschappij is zo geevolueerd dat homosexualiteit geaccepteerd is en ik weet zeker als het je echte vriendinnen zijn ze dit accepteren. Als ze niet kunnen accepteren dat je homo of bisexueel bent dan is dat maar zo. Dan zijn ze het niet waart om je vriendinnen te zijn het is tenslotte wie je bent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100