Wat gebeurt er als ik dag en nacht mijn sokken en schoenen aanlaat voor een paar maanden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je ten nagels groeien en zullen tegen het leer van je schoenen aankomen en dan een weg zoeken om verder te kunnen groeien en dat zal waarschijnlijk naar beneden zijn hierdoor komen je tenen in de problemen omdat de nagel tegen de teen groeit.Dit gaat pijn doen. Doordat de tenen tegen elkaar zitten in en schoen gaan ze zweten en tussen je tenen wordt de huid week en zacht en gaat waarschijnlijk loslaten waardoor er stukjes huid loskomen en gaan verharden en dan te samen met bacteriën een ontsteking gaan vormen en gaat behoorlijk stinken. Als je ontstekingen krijgt en je blijft volharden om de schoenen niet uit te trekken dan bestaat de kans dat de voet steeds verder gaat ontsteken en dan is lopen er niet meer bij. Je sokken zullen zo smerig worden dat ze de ontsteking lekker helpen en je schoenen gaan door de bacterien ook van binnen uit rotten. Het wordt een hele vieze omgeving waar infecties en bacterien zich heerlijk thuisvoelen als de infecties naar binnen slaan in je lichaam dan zal jou conditie snel afnemen en als je lichaam geen weerstand kan bieden dan is het snel met je afgelopen en zal je spoedig hele maal stinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

zo lang je je voeten droog houd, gaat het waarschijnlijk wel goed. Ze gaan waarschijnlijk wel stinken. Als ze regelmatig nat worden heb je een probleem. Dan krijg je loopgraaf voeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zal niet veel gebeuren, behalve dat het wel eens lekker kan gaan stinken, je schimmelnagels of aan je voeten kan krijgen, en dat je teennagels pijn gaan doen (door het groeien)..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult waarschijnlijk met een beitel je sokken van je voeten af moeten bikken. Die gaan helemaal vastzitten aan je huid, door al het zweet dat niet weg kan.
Behalve dat het ook ontzettend zal stinken, zal je huid er verschrikkelijk uitzien. Want daar is een paar maanden geen lucht bijgekomen. Ik schat in dat je voeten onherstelbaar verminkt zullen zijn, en dan heb ik het nog niet over nagels, die op een of andere manier hun weg moeten vinden. Hard groeien zullen ze niet, zonder lucht, maar een beetje wel, dus dat wordt ook een ramp.
Ik wilde nog schrijven: "niet uitproberen" maar dat is denk ik niet nodig. Ik denk dat als je het probeert, je het door de pijn nog geen week volhoudt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ws. maakt je partner het uit, of staat er ineens iemand van het Leger des Heils met een kom soep voor de deur. Ook wordt het voeteneinde van je bed heel goor. Je kunt zo wel je eigen kaas maken zonder koe. Is tenenkaas trouwens ook een zuivelproduct?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je je vrouw kwijt, je baan, en waarschijnlijk ook nog een hoop geld aan de pedicure en de apotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Domme vragen bestaan niet, voor de hand liggende wel.

Succes met douchen en voor je vrouw en collega's.. veel geluk en neem je wasknijper mee.

Als je geen zin hebt om te werken moet je een aftreksel van je voeten in het luchtrooster op je werk doen.
Gegarandeerd een vrije dag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bang dat je dan je sokken en schoenen niet meer uitkrijgt, hoewel het misschien beter is dat je ze aanhoudt in dit geval......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het niet weten!!..heb dit nog nooit geprobeerd!..ik zou zeggen!..ondervinding maakt rijk!!