Waar kan ik mijn pelsmantel in België laten schatten?

Ik draag hem niet meer en zou willen weten wat hij nog waard is. Hij is al verschillende jaren oud en ik denk dat het een pelsmantel van fretten is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bontmantel is het woord (voor de Nederlanders onder de Belgen). :-)
Edraket
12 jaar geleden
Als u hem in een winkel laat schatten die bontjassen verkoopt zal de prijs laag zijn omdat zij die jas niet kunnen verkopen. Ze geven waarschijnlijk alleen een prijs af als u in die winkel een nieuwe jas koopt. Een andere mogelijkheid is om op marktplaats.nl te kijken om te achterhalen voor hoeveel geld deze jassen te koop worden aangeboden of hoeveel geld potentiele kopers voor een dergelijke jas bieden. In Belgie zal men wel een vergelijkbare site hebben. U kunt ook op ebay kijken.
doralien
12 jaar geleden
Een goede site in belgie is www.2dehands.be
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje!

Het beste antwoord

Je kan best je bontmantel meenemen naar een tweedehandswinkel ,en vragen welke prijs zij hierop kunnen plakken ,om verkoopbaar te zijn . Maar maak je geen illusies over de prijs van bontmantels ,en als hij verkocht wordt dan is de helft van de verkoopprijs voor jou .