Je mag altijd je bloed laten prikken. Hoewel ik eraan twijfel of het op prijs gesteld wordt als je blowt en drinkt tijdens het bloedprikken. ;)
Maar ik neem aan dat jij bedoelt of je bloeddonor kunt zijn als je gebruiker bent? Een matige drinker mag bloed doneren. Zolang je drugs niet spuit, maar rookt, mag je ook gewoon bloed doneren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat mag, alcohol heeft wel een bloedverdunnende werking. Haal de pleister er daarom niet te snel af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen probleem voor bloedonderzoek. Wanneer men daar niet naar zoekt zal zelfs niemand dit weten. Let wel dat alcohol bloedverdunnend is, en het stollingsproces negatief beinvloed.