Is op je 12de een baard krijgen onmogelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

IS heel goed mogelijk. Of ze er uit zien als een volwassenen den ik nog niet. Maar de jeugd wordt steeds eerder volwassen en groeien ook vlotter op als vroeger. kijk maar eens naar meisjes van 10 11 jaar die al serieuze borstgroei ontwikkelen en zelfs som op hun 9e al ongesteld worden. Ik vermoed dat het komt door ons voedsel en alles wat we er in stoppen. Mijn buurmeisje van 10 heeft al cup B. Ik zelf had vanaf mijn 12e vlashaar op mijn bovenlip (=:

Je baardgroei is een hormonale kwestie als je in de pubertijd komt dus dat gebeurd pas als je in de pubertijd komt. Alleen als je zeg maar een of andere hormonale afwijking zou hebben dan zou het kunnen. maar normaal gesproken is 12 jaar gewoon te vroeg je zult zeg maar eerst de kikker in de keel krijgen. puistjes etc etc als teken dat je in de pubertijd komt als jongen in tegenstelling toe meisjes die door hormonaal vlees sneller vrouwelijker kunnen worden Bedenk dat het meeste vlees afkomstig is van vrouwelijk dieren en dus vrouwelijk hormonen in zich hebben. Toegevoegd na 1 minuut: kikker in de keel kan ook baard in de keel zijn

Nou het is niet echt onmogelijk maar heel erg onwaarschijnlijk.

Het is wel vroeg maar het kan wel hoor. Mijn zoon moest zich al scheren toen hij 12 was. Hij had toen al een snorretje. Hij is nu 13 en je kan duidelijk zien dat hij hier en daar wat haargroei op zijn kin krijgt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100