Is op je 12de een baard krijgen onmogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja tuurlijk, ik had al een snor op mijn 5de
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn we weer grappig!
Ritsuka
12 jaar geleden
12 is wel erg vroeg voor baardgroei.
capthavoc
12 jaar geleden
laat me raden zeker in een schrikkeljaar op 29 feb geboren dan zou het kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan best. wij hadden in de brugklas ook al jongens met dons of een snorretje.
ook de jongens van Turkse afkomst hadden sneller baardgroei, bovendien donkerder van kleur dus het viel meer op.

Het beste antwoord

IS heel goed mogelijk.
Of ze er uit zien als een volwassenen den ik nog niet.

Maar de jeugd wordt steeds eerder volwassen en groeien ook vlotter op als vroeger. kijk maar eens naar meisjes van 10 11 jaar die al serieuze borstgroei ontwikkelen en zelfs som op hun 9e al ongesteld worden.

Ik vermoed dat het komt door ons voedsel en alles wat we er in stoppen.
Mijn buurmeisje van 10 heeft al cup B.

Ik zelf had vanaf mijn 12e vlashaar op mijn bovenlip (=:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je baardgroei is een hormonale kwestie als je in de pubertijd komt dus dat gebeurd pas als je in de pubertijd komt.

Alleen als je zeg maar een of andere hormonale afwijking zou hebben dan zou het kunnen.
maar normaal gesproken is 12 jaar gewoon te vroeg
je zult zeg maar eerst de kikker in de keel krijgen.
puistjes etc etc als teken dat je in de pubertijd komt als jongen

in tegenstelling toe meisjes die door hormonaal vlees sneller vrouwelijker kunnen worden

Bedenk dat het meeste vlees afkomstig is van vrouwelijk
dieren en dus vrouwelijk hormonen in zich hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
kikker in de keel
kan ook baard in de keel zijn
12 jaar geleden
Nou het is niet echt onmogelijk maar heel erg onwaarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel vroeg maar het kan wel hoor. Mijn zoon moest zich al scheren toen hij 12 was. Hij had toen al een snorretje. Hij is nu 13 en je kan duidelijk zien dat hij hier en daar wat haargroei op zijn kin krijgt.