Hoe zal ik dit mijn vriend bekennen?

Ik ben een jongen, en heb via mijn beste vriend een meisje leren kennen. Met dat meisje heb ik toen een keertje gecamd op msn en daar is mijn beste vriend achter gekomen. Hij was toen heel boos en ik en die vriendin moesten geen contact meer met elkaar hebben zodat mijn beste vriend niet weer boos werd. Toen hebben we lang geen contact meer gehad tot nu toe. Ik heb nu verkering met dat meisje maar ik heb niks tegen mijn beste vriend gezegd. Zal ik het tegen hem zeggen of blijf ik gewoon mijn mond dichthouden? Als ik het tegen hem zeg, hoe zal ik dat doen? Ik wil allebei personen als vriend houden en niet kwijtraken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Klinkt alsof je beste vriend dat meisje misschien zelf wel heel leuk vond. Tsja.. Daar had je vantevoren even over na moeten denken. Hem niet vertellen is geen optie. Dan komt hij er toch wel achter, en dan is het probleem alleen maar groter. Eerlijk opbiegten ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerlijkheid duurt het langst.. Hoe oud ben je? En heb je dat meisje al wel eens in het echt gezien (omdat je het alleen over cammen hebt). Is het meisje meer waard dan jullie vriendschap? Want de kans dat je vriend dit niet accepteerd is groot (al moet je dan ook eens bekijken of het dan wel een échte vriend is), vraag ook eens waarom jij geen contact mag hebben met dat meisje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal mee eens!
iemand zal jou niet zomaar verbieden contact te hebben met een meisje. of hij is jaloers, of hij weet meer van haar dan jij eigenlijk doet. misschien daagt zij wel de hele tijd zijn vrienden (jou dus ook) uit, om hem te pesten, kan , wij weten dat niet, jij misschien wel. als ik jou was zou ik het er gewoon een keer goed over hebben met je vriend, want als je hier geeneens over kan praten betekend jullie vriendschap helemaal niks!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aha ik heb hetzelfde gehad ik heb mijn vriendin via een van mijn beste toendertijd vriendinnen leren kennen maar we mochten geen relatie met elkaar krijgen omdat ze bang was dat als het uitging zei er tussen zou zitten nou ik had zoiets van als je dat vind word je maar lekker boos en ben je ook geen echte vriendin en we hebben een relatie gekregen zei is boos op ons geworden wij zijn nog steeds gelukkig samen en zei draait langzaam ook wel weer bij dus mijn advies vertel het gewoon als het een echte vriend is accepteerd hij het wel en anders draait hij wel bij na een tijdje liefde overwint veel toch:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lieve PAS, ik heb het idee dat er wel eens iets anders in het spel kan zijn. Weet je zeker dat die 'beste vriend' niet verliefd op jou is?! Het kan heel goed zijn dat hij daarom zo jaloers is en zich gedraagt zoals hij doet. Praat met hem. Als hij je beste vriend is, moet je dit probleem toch bespreekbaar kunnen maken. Sowieso is het voor alle partijen beter om de lucht te klaren. Voor jou en het meisje, zodat jullie vrij kunnen bewegen zoals jullie willen en voor je vriend, zodat hij weet waar hij aan toe is.
VRAAG HET GEWOON!!! Breng rust in je leven door dit uit te praten. Je kunt nu toch al niet gewoon met je vriend omgaan, want je draag een GROOT geheim met je mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Misschien geeft het dan voor alle partijen duidelijkheid.