Ja dat kan. Het zal wel lastiger gaan. Maar ik zou het je niet aanraden, het vergroot de kans op infecties. Als je bang bent dat je ong. wordt kan je beter maandverband ter preventie indoen. En zorgen dat je altijd wat bij je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja. maar uh....waarom zou je ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als je dat noodzakelijk vind en prettig
ronron1212
13 jaar geleden
Dat kan, maar wel veel moeilijker in te brengen.
En het uithalen van zo'n droge tampon is ook niet fijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is beter van niet. Ja je kunt er 1 indoen. Maar het is pijnlijk om hem er daarna eruit te halen omdat een tampon zich moet vullen met bloed en vocht. En als je ongesteld bent, gaat dat wat makkelijker omdat je tampon sneller vol raakt. Ik zou het niet doen en gewoon een maandverbandje of inlegkruisje gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan, maar het is niet verstandig. De vaginawand kan door de droogte (de tampon zuigt immers al het vocht op) geïrriteerd raken waardoor hij gevoeliger raakt voor infecties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan, aan bovengenoemde is, naar mijn mening, wel wat te doen..als je snapt wat ik bedoel. Maar als jij een mooie jurk aan moet waar geen slip onder kan kan het best voor een dagje of avondje.Alleen het binnen acht uur verwisselen wordt wat minder prettig denk ik.