Ik hoest al meer dan 1 week heel hard en ik hoest alleen maar slijm op en ben ook voor het hoesten benauwd, wat helpt en wat zou het kunnen zijn??

Hoest heel hard en soms ook benauwd voor het hoesten, al meer dan 1 week!
Mama vind het niet nodig om naar huisarts te gaan want dit heb ik wel is vaker!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

Rook je? Want als dat zo is moet je helemaal of even stoppen.
Het kan ook verkoudheid zijn.
Als het meer dan 2 weken aan houdt kan je wel even langs de huisarts gaan.
Het kan trouwens ook liggen aan de puberteit dat je een baard in je keel krijgt. ( mits je een jongen bent )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een mentol of honingsnoepje, het helpt niet tegen de hoest, maar het verzacht wel, en dat is vaak al prettig
anneliez
12 jaar geleden
probeer je moeder toch over te halen dat je naar de huisarts mag, je hebt last gehad van astma, dus kan dat ook weer opspelen, de huisarts kan het beste bepalen welke medicijnen jij nodig hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien helpt een strepsil hiertegen.
het maakt je keel weer wat gladder.
of anders: een zeezout neusspray.
slijm begint bij je neus, en kan overgaan naar je keel en oren. dus als je het opschoont met een zeewater neusspray, kan het overgaan.

bij mij hielp dit, dus ik hoop bij jou ook....

*mocht het niet werken, zou ik toch even naar de huisarts gaan !

succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het heerst denk ik. Ik heb hier zelf last van en hoor mensen om mij heen die hier ook last van hebben. Misschien heb je last van je bronchien vandaar dat slijm.