Als de ene pijnpoli geen resultaat biedt, heeft het dan nog nut om naar een andere te gaan? Zo ja, waarom en welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het is mensenwerk, dus een second opinion of bezoek aan een andere poli kan nooit kwaad. Verwacht er echter niet teveel van, want de alle poli's (schrijf ik dat wel goed?) hebben natuurlijk wel dezelfde apparatuur en de mensen hebben wel dezelfde opleiding gevolgd.
Zoek er een die gespecialiseerd is in jouw ziekte/pijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet alleen per poli kan er een ander resultaat behaald worden, zelfs een andere behandelaar in dezelfde poli kan een goed resultaat behalen.

Elke behandelaar heeft in de loop der jaren zijn eigen manier van behandelen ontwikkeld, daarbij zijn ze ook allen verschillend van karakter.

Zo is het mogelijk dat je naar de behandelaar gaat vol goede moed en door tegenvallend resultaat zelfs slechter voelt terwijl een andere behandelaar jou meer op je gemak stelt en door de rust een beter resultaat behaald.

Welke pijnpoli beter is kunnen wij niet zeggen omdat er een klik moet zijn tussen de behandelaar en de patiënt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee en dit kan ik zeggen uit ervaring, er is voor een behandeling een methode en die wordt uitgevoerd. Ik zelf problemen mer rug en SI gewrichten. 3 ziekenhuizen cq pijnpolie al 3 zelfde behandeling zelfde resultaat. Pijn even weg. Ik wens je veel su6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind je het antwoord niet leuk om te horen, of heb je er geen vertrouwen in? Als je niet overtuigd bent, en niet genoeg antwoord op je vragen hebt gekregen, is het goed om een second opinion te vragen in een andere poli. Soms kan een ander wel wat met je klachten, maar soms is de waarheid ook gewoon niet leuk. Vraag ook eens wat de alternatieven zijn voor de pijnpoli. Ik wens je veel sterkte.