Kan je valdispert voor angst en stress slikkem in combinatie met setraline 100 mg?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.8K
Ritsuka
7 jaar geleden
Dit lijkt mij een vraag voor je apotheek
Cryofiel
7 jaar geleden
Inderdaad. Stel zulke vragen liever aan iemand met kennis van zaken dan aan een willekeurige anonieme onbekende op Internet.

Antwoorden (2)

In theorie zou het moeten kunnen, want het staat niet op de lijst van middelen die op elkaar reageren. Maar ik zou het je niet aanraden.
Valeriaan Sertraline 100mg is al redelijk veel en zou ook moeten werken tegen angst. Werkt het niet genoeg, overleg dan met de arts die je de medicatie heeft voorgeschreven.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee niet doen, heeft geen enkel effect,als je sertraline niet genoeg helpt, hup naar de dokter.
Ben je pas begonnen met sertraline moet je dat minimaal 6 weken slikken voor je resultaat kan hebben.
Met jouw klachten waar je sertraline voor krijgt heeft valdispert geen enkel nut..