Iemand ervaring met bowen therapie en waarvoor is het goed ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Amadea
12 jaar geleden
In welke categorie zou deze vraag moeten staan?

Het beste antwoord

Ja ik hen een aantal behandelingen gehad. Het is goed om je lijf weer on een basisstaat te krijgen zodat het zelf weer weet hoe het werkt. De bowengrepen zijn zeer subtiel maar zorgen er wel voor dat gedurende de greep het lijf weer weet hoe het eigenlijk moet zijn en zodoende kan het zichzelf makkelijker herstellen. Ik heb het ingezet voor de behandeling van migraine, vermoeidheid en ik heb het als positief ervaren. Het is wel de bedoeling dat je na een aantal behandelingen een pauze neemt van een paar weken en dan af en toe weer een behandeling neemt. Ik ben ivm de kosten nu gestopt. Maar ik heb veel minder migraine. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.praktijkdegraaff.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=45