Ik ben 15, en mijn voorhuid gaat als hij slap is nog net over de eikel, en stijf niet. Als ik mijn eikel aanraak doet ie pijn.

Ik weet niet of ik hier later problemen mee krijg tijdens de sex, en welke oplossingen er voor zijn. En doet een besnijdenis pijn? En als mijn eikel nu pijn doet als ik hem aanraak, wordt het dan geen probleem als ik het laat besnijden, want dan ligt mijn eikel constant bloot. Ik weet echt niet wat ik moet doen, en ik durf het al helemaal niet tegen m'n ouders te zeggen. Ik vind het ook weer zo genant om met dit probleem naar de dokter te gaan...

Ik zou het zeer waarderen als iemand mij kon helpen.

Alsjeblieft help me!

Groet, Anoniem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de dokter gaan, ook al vind je dat zelf raar. De dokter is er op getraind om nergens raar van op te kijken en wat jij beschrijft komt ook best vaak voor. Even op je tanden bijten...

Antwoorden (9)

Het klinkt alsof jou voorhuid te strak is, in dat geval zou je kunnen overwegen jezelf te laten besnijden.
Op onderstaande site kan je hier meer info over vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft niet een hele besnijdenis te laten doen, hoor.
Een te nauwe voorhuid komt bij veel mannen voor, en een dokter zal er niet raarder van opkijken dan van een scheef neusschot of een hamerteen.
Het is een kleine ingreep, om die voorhuid ietsje ruimer te maken.
Dus toch maar even doorbijten, en nu zorgen dat je straks met veel plezier en genoegen kunt vrijen, zou ik zeggen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij kunnen hier speculeren over wat er zou kunnen zijn, maar ik denk dat degene die je het beste kan helpen toch echt je huisarts is.

Het is niet normaal dat het bij aanraking pijn doet, maak een afspraak bij je huisarts en dan word je door iemand die er verstand van heeft verder geholpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou nu geen zeer moeten doen tenzij je er steeds aan zit om te voelen of het zeer doet.
Als het zo is dat je voorhuid iets te nauw is, kan er een miniem knipje ingegeven worden zodat er meer ruimte komt. Dat wordt verdoofd.
En over dat 'blootliggen' na het besnijden: er zijn mensen die dat prettiger vinden omdat de eikel dan iets minder gevoelig wordt, met als gevolg dat een man tijdens het vrijen iets minder snel klaarkomt, wat prettig kan zijn. En je hebt niet meer het 'probleem' van je voorhuid schoonmaken ;-)

Zonder dollen: als je het zeker wilt weten, ga dan naar de huisarts, dat is misschien wel even vervelend maar die huisarts kan je goed adviseren en kan ook beoordelen of je voorhuid inderdaad te strak is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp best wel dat je je rot voelt en het niet aan je ouders durft te vertellen.
je huisarts kan je wel naar toe omdat hij het niet tegen je ouders zal/mag vertellen .
en omdat hij je volkomen zal begrijpen en zo goed mogelijk zal helpen .

dat je eikel pijn doet doe ik vermoeden dat het toch iets nauwer is dan je denkt en sluit misschien iets af waardoor je pijn ervaart.
wacht niet te lang om naar je huisarts te gaan.
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet uit ervaring waarover je praat. Je kunt het probleem voor je uitschuiven, en dan moet je door een nare situatie bij je eerste sexuele gebeurtenis.
Ik raad je aan om de voorhuis te laten verwijden. Is simple en afdoende. Ja het is normaal dat je eikel gevoelig is. Je lost dit op na de verwijding, door onder de douche je eikel met een (ruw) washandje met zeep goed te reinigen. (Twee vliegen in een klap)
Mijn huisarts gaf mij na het ervaren van het probleem een soort glijmiddel en een advies om meer te blijven proberen en door te bijten bij het aftrekken. De betreffende dokter was dus een slechte dokter. Het probleem kan bij jou in een keer en dan ook goed worden opgelost. DOEN! zou ik zeggen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij mij was het ook meer dan gevoelig: het deed echt pijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je maar gauw melden bij je huisarts, want dit is niet goed. Het aanraken van de eikel geeft normaal gesproken een prettig gevoel, maar mag absoluut geen pijn doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel in zijn situatie. Het is natuurlijk meer overgevoeligheid dan pijn, maar dat ervaar je niet zo.
ga maar gauw naar de huisarts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast23650;

Alle goede raad is hiervoor al gegeven, maar als je om een of andere reden niet naar je huisarts toe kan gaan zou je eens een belletje naar de Rutgersstichting kunnen geven, misschien dat zij je verder kunnen helpen.